Online & onsite support

Ferrum tilbyder skræddersyede supportaftaler til alle leverede løsninger. Vi tilpasser Service Level Agreement (SLA) til vores kunders behov for hurtig og rettidig support på leveret forretningskritisk udstyr. Som en del af vores supportsetup kan nævnes mulighed for consignment stock og lagerføring af reservedele / spare parts.

Kontakt os for mulighederne for et 100 % tilpasset support setup.

Tag en snak med Carsten om mulighederne indenfor online & onsite support

Carsten Jørgensen er salgsdirektør i Ferrum Group og har dagligt kontakt med en lang række kunder i dansk industri. Tag en snak med Carsten om mulighederne for en skræddersyet supportaftale i forbindelse med køb af løsning hos Ferrum.

Carsten kan kontaktes på
telefon: 5125 5158 eller på
mail: caj@ferrum-group.dk

Se Carstens LinkedIn-profil og besøg
Ferrum Groups LinkedIn virksomhedsside

Udfyld formularen og så vender vi hurtigt tilbage til dig

Dokumentation og CE-mærkning

Download PDF med beskrivelse af Ferrum Groups dokumentations-materiale, som medfølger leverancer af anlæg.

Du kan blandt andet læse om vores tre typer af dokumentation samt hvilke standarder CE-mærkningen følger.